Optimalizace pro vyhledávače je klíč pro vyšší návštěvnost stránky

Pomocí optimalizace pro vyhledávače rozvíjíme a ladíme weby, aby se objevily vysoko ve výsledcích vyhledávače. Podobné úspěchy můžete mít i vy a za okamžik se dozvíte jak. Hlavním úkolem je pochopit jinak vaše podnikání, službu nebo věci, které děláte každý den a zajistit Vám pár nových klientů! Ať už děláte cokoliv, věřte, že jsou lidé, kteří každý den hledají službu, jako je ta vaše.

Proč lidé nechodí na mojí stránku? Protože Vás nemohou najít!

A přesně o tom je optimalizace. Jejím úkolem číslo jedna je umístit Vás na vyšší místo ve výsledcích vyhledávání. Abychom mohli tuto komplexní operaci provést, musíme nejdříve důkladně pochopit o čem naše služba je a pak s jasným záměrem a hlubokým porozuměním realizovat potřebné kroky. Vše je totiž důležité, a čím více věcí víme, tím více nových návštěvníků můžeme pomocí optimalizace získat. V našem odvětví používáme termín průzkum klíčových slov. Tento důležitý krok nám totiž ukáže hodnotné informace, jak zákazníci konkrétního odvětví hledají právě služby vašeho typu.

Jakmile tento proces pochopíme, získáme velmi cenný a hodnotný přehled, na jakých místech a pod jakými výrazy můžeme být nalezeni našimi potenciálními zákazníky. Když víme, pod jakým výrazy nás mohou lidé objevit, je na čase připravit obsahovou strategii. Efektivní SEO totiž přináší kvalitní a relevantní informací, které jsou zajímavé pro naše cílové publiku.

Oni hledají odpovědi, a pokud jím umíte kvalifikovaně a dobře poradit, zvyšujete svojí šanci na umístění v top příčkách výsledků. Vyhledávač mezi ně totiž zařadí jen ty nejadekvátnější a nejhodnotnější informace.

Co dalšího můžeme udělat pro umístění ve vyhledávači?

Optimalizace je komplexní záležitost a tvorba velmi kvalitního obsahu, který uspokojí zvědavost návštěvníků je jeden z mnoha způsobů, jak získat více návštěv. Takových cest je samozřejmě mnoho. SEO je série kroků, které vedou k Vašemu cíli, tedy umístění stránky na dobrém místě.
K tomuto cíli vedou i další kroky například:

  • Úprava již hotových stránek, aby byli lépe označené a tím pádem více podle představ a pokynů vyhledávače.
  • Prolinkování vlastního webu a získávání kvalitních zpětných odkazů z autoritativních stránek
  • Zapojení našeho publika při sdílení našeho obsahu na jejich sociálních sítích

Takto se lidé objevují na webu, které jste zrovna vy připravili.

Jakmile víme, odkud se návštěvníci objevují, a pomocí kterého výrazu se na ní dostali, můžeme začít tvořit kvalitní obsah, který připoutá maximální pozornost a návštěvnost právě vámi vybrané stránky místo té, kterou nabízí váš konkurent. Právě analýza konkurence nám dává velkou zásobu opravdu podstatných informací, protože když víme, jak se umístili oni, můžeme to samé provést i my a objevit se tak na stejných nebo ještě lepších místech ve výsledcích vyhledávače. Jakmile chápeme, kroky, které dostali určitou stránku do top výsledků, můžeme podobnou strategii zvolit i v naší optimalizační kampani.

Pro některá klíčová slova se můžeme umístit velmi snadno.

To je určené tím, že ne všechny vyhledávací výrazy jsou nejnavštěvovanějším výraz a právě proto není konkurence taková. Na druhou stranu každý obor má svá nejvyhledávanější klíčová slova, kterými přichází nejvíce návštěvníků. Tím pádem se na takových místech budeme chtít umístit, ale pravděpodobně se utkáme s mnohem větší konkurencí než u některých vedlejších výrazů vyhledávání. Mix klíčových slov je tedy pro hodně situací správná cesta, po které vyrazit. Umístíme se tímto způsobem na předních příčkách pro více výrazů a zajistím si tak nižší konkurenci i výdaje.

0